Aisha

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Aisha - 17 november 2010 15:16

Åkte in med bilen till verkstan. Tog Aisha med och promenerade hem. Första biten är lite trist genom industriområde men sedan går man vackert längs Fyrisån hela vägen hem.

  

Ute på en åker skuttadde några rådjur sin kos. De syntes knappt i dimman.


  

Aisha missade dom inte! Tur att kopplet var på för en gångs skull.


  

När vi kom hem så tog jag ut Zabba på en rastningsrunda. Jag kunde ju tagit med även honom till mekanikern om jag tänkt så långt...


Aisha är fortfarande den som ligger överst vid brottningsmatcherna.


Jaha, ska du äta på kvisten så måste jag göra det med.


   


Zabba undrar om det kan löna sig att komma? Blir det ngt godis eller...


Ikväll syns vi igen för på onsdagar brukar vi åka till brukshundsklubben ihop.          


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards