Aisha

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Aisha - 8 september 2009 08:07

Jag har verkligen tagit det lugnt i helgen. Jag kände mig lite risig i fredags och i dessa tider blir man ju lite nervös av sånt. Efter att ha tömt medicinskåpet såg jag till att få en massa SÖMN! Klockan 07.00 på lördagen vaknade jag pigg som en mört. Det blev en härlig morgontur till sjön.

  

Efter frukost och lite morgon-TV tog kompisen o jag på oss gummistövlarna och gick en runda på nästan fyra timmar. Härligt med så mycket syre i lungorna!


Söndagen var ungefär den samma men lite kortare promenix mitt på dagen. En tur till stan blev det i stället när solen SKEN och det var härligt varmt.


  

Denna lilla fröken trodde jag att jag skulle träffa i helgen men jag var för lat för att ta mig till Vårgårda. Det gick jättebra för henne har jag läst. GRATTIS!! Det är lilla Zaffran som ligger under brorsan Zabbas bord. Sin plats bevakade hon så ingen Aisha kunde komma o ta den eller komma för nära. (Det var för ngr veckor sedan när jag som hastigast kvistade till Uppsala för att tömma mitt rum)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards