Aisha

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Aisha - 1 september 2009 07:43

Efter ngr dagar på gamla jobbet har jag väldigt klart för mig varför jag slutade o började plugga. Det är synd för jag trivs super med kollegorna och det är jättekul att träffa dem igen. Men jobbet - boooring!!


Katten hade tydligen inte varit i slagsmål som jag trodde utan skadorna tydde på att hon suttit fast någonstans med bakbenet. Det var sårigt och rejält svullet. Alla klorna hade hon klöst sönder =(  Stackars liten. Nu anser hon sig vara pigg och fit for fight igen och jamar vid balkongdörren och vill bli utsläppt. Jag avvaktar lite och tänker låta henne gå ut när jag är hemma. Igår spöregnade det och då passade jag på att öppna. Katterna tittade förnärmat på mig och satte sig sedan ett tag på balkongbordet och andades frisk luft.


Aisha verkar ha det ganska bra på dagiset. Jag vet inte så mkt för personalen är lite anonym och när jag kommer o hämtar verkar de inte veta så mycket om vad som hänt under dagen. Lite dåligt tycker jag men som sagt Aisha verkar må bra där o det är ju det viktigaste.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards