Aisha

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Aisha - 23 oktober 2011 19:39

I morse gick promenaden som så ganska ofta i skogen uppe på åsen. Där är ett campingbord som Aisha ofta hoppar upp på.


Det blir lite extra fotande just nu eftersom jag måste testa kameran. Har hittills mest fått kläm på automatinställningarna.


Himla mycket bättre kvalitet än gammel-kameran i alla fall.

Det gick precis förbi en matte med en liten tax i koppel


Men vilka kommer där?  




Jo det är ju vi - Siena och Nellie!  

Aisha försökte förtvivlat få lilla Nellie (den svarta i bakgrunden) att leka lite. Det gick inte!


På eftermiddagen åkte jag till Skarholmen   Senast jag var här var nog faktiskt när det var is på vattnet. Hua - snart är man där igen. 


 

Det blåste ganska friskt men det var härligt i solen.



  

En hel del Aisha-kort blev det...


  

Även jag kom med ibland  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Göteborgsväder

Vädret Göteborg

Ätit choklad?

Calculator provided by Ask A Vet Question.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

De fyrbenta i flocken

Aisha 

 

Baltazar 

    

Pepita

  

      

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

Translate

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards